پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

روییش اولین مروارید لبخندت

1393/9/16 10:25
نویسنده : مامان
419 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دندونت تو 6 ماهگی جوونه زد. درست روز بعد از تولد مامان یعنی 93/9/15 ، ممنون عزیز دلم بهترین کادو رو به مامان دادی یه مروارید قشنگ چشمک

قشنگ مامان اولین دندونت مبارک انشالله بقیه دندوناتم همینطوری راحت دربیاری.

 پی نوشت : اینم عکس اولین دندونت که بعدا گرفتم

 

توضیحات : دیشب وقتی هممون سر سفره جمع بودیم و داشتیم غذا میخوردیم، مامان جون هم داشت به شما غذا میداد یهویی متوجه صدای تق تق دندونت به قاشق شد. اولش که گفت ، باور نکردیم آخه هم کمی زود بود و هم علایم مشهودی توی شما ندیده بودم. اما وقتی دست بردم تو دهنتو تیزی اولین مرواریدت رو حس کردم..... وای خدای من انقدر حس قشنگی بود که اصلا نمیتونم بیانش کنم فقط از خوشحالی محکم بغلت کردمو بوسیدمت. بعد هم دایی و زندایی و خاله و آقاجون و مامان جون بوسیدنت. جای بابا هم حسابی خالی بود.غمگین

از خدای یکتا ممنونم که این لطف بزرگ رو بهم کرده که بتونم شاهد لحظه لحظه ی رشد یه فرشته کوچولو باشم. خدایا شکر،فکر نمی کنم هیچ لذتی بالاتر از تجربه این لحظه ها باشه...

چند روز بعد هم آقاجون واست دوتا قاشق ژله ای خرید که وقتی غذا میخوری اذیت نشی.

شرمنده گلم چون روز بعد واسه بابا آش پشت پا درست کردیم دیگه نتونستم مخصوص شما آش دندونی درست کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)