پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

هدیه روز پدر

1396/1/20 23:43
نویسنده : مامان
487 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز عصر من تصمیم داشتم برم واسه روز پدر کتاب بخرم ، پرنیان رو به مامان جون سپردم تا مراقبش باشه اما شما رو با خودم بردم که با کتاب فروشی آشنا بشی و از طرفی دو نفری با هم یه دوری بزنیم . شما هم خیلی خوشحال شدی و استقبال کردی.

قبل از اینکه وارد کتاب فروشی بشیم من به شما گفتم باید اونجا آروم و کم صحبت کنی شما هم واقعا سرافرازم کردی و اما مهمترین خاطره امروز :

من داشتم تلفنی به مامان جون گفتم کهواسه آقاجون هم کتاب میخرم و بعدش وقتی داشتم دنبال کتاب مناسب میگشتم متوجه شدم شما داری با آقای فروشنده صحبت میکنی .....

ماهان : برای امیر شریعتی چی دارین؟

فروشنده : امیر شریعتی بزرگه یا کوچیک ؟

ماهان : خیلی بزرگه 

فروشنده :میره مدرسه ؟

ماهان : نه میره سرکار

فروشنده : نمیدونم چیز مناسبی دارم یا نه

من از شنیدن این گفتگو به وجد اومده بودم که شما چطور بعد از شنیدن صحبت من و مامان جون این حرفها رو زدی!بغل

وقتی برای آقای فروشنده جریان رو گفتم و اینکه منظور شما از امیر شریعتی آقاجونت بوده خیلی تعجب کرد و بهم گفت واقعا پسر باهوشی دارین. خجالتخجالت

ماهان عزیزم خدارو هزارمرتبه شکر میکنم که تو رو به ما داد و هزاران بار دیگه شکر میکنم که اینقدر باهوش هستی.محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)