پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

نوروز 94 ، اولین بهارت مبارک

1394/1/15 15:28
نویسنده : مامان
680 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بهار زندگیت مبارک پسرم , امیدوارم سعادتمند و شاد صدها بهار رو ببینی گلم.

بالاخره نوروز 94 از راه رسید. امسال اولین سالی بود که شما کنارمون بودی و میتونستیم لحظه سال تحویل رو 3 نفری جشن بگیریم، اما چون تحویل سال ساعت 2:15 بامداد بود دلم نیومد بیدارت کنم ، واسه همین فقط من و بابا تحویل سال بیدار بودیم.

اما صبح که بیدار شدی لباسای قشنگتو پوشیدی و سه نفری عیددیدنی ها رو شروع کردیم. 

سفره هفت سین رو هم عصر جمعه 29 اسفند که شما خواب بودی من و بابا فرصت رو غنیمت دونستیم و سریع آمادش کردیم و از دست شیطنتهای شما وروجک مجبور شدم امسال رو اپن بذارم.

شما و تیپ نوروز 94

لباس گرمی که برات بافتم تا اگه تو بهار هوا خنکتر شد تنت کنی.

اینم اولین تقویمت که 4 نسخه ازش چاپ کردیم و روز اول عید به مامان جون و عزیز دادیم. یکی هم واسه خونه خودمون و یه دونه هم واسه دفتر بابا.

پسندها (1)

نظرات (0)