پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

اولین قدمهای ماهان

1394/1/28 22:32
نویسنده : مامان
532 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم، عشق مامان و بابا، یکی دو هفته میشه که میتونی از مبل بگیری و راه بری ولی اولین قدمهاتو بدون کمک در روز سه شنبه 25 فروردین درست تو سن 10 ماه و 25 روزگی برداشتی.

من وبابا مهمونی دعوت بودیم و چون شما خسته بودی پیش مامان جون وخاله جون گذاشتیمت، وقتی آخر شب برگشتیم دیدیم بله گل پسرمون از سر شب در حال تمرین راه رفتن بوده. خلاصه هممون کلی خوشحال شدیم.  با هر قدم تشویقت میکردیم تو هم کلی ذوق زده شده بودی ،فعلا در حد 4 تا 5 قدم برمیداری و میخوری زمین، اما اصلا خسته نمیشی و با نگاهت میخوای دستمون رو بگیریم تا از زمین بلند شی.

از فردای اون روز هم میبرمت تو حیاط و کفشای بوق بوقی پات میکنم و دستتو میگیرم تا راه بری. دفعه اول که کفشاتو میخواستم پات کنم نگرانی و ترس از وضعیت جدید رو میشد از چهرت خوند اما کم کم فهمیدی کفشا رو واسه چی پات میکنم تا میخواستم پات کنم خوشحال بودی که میخوایم بریم بیرون.

وقتی خسته میشی یا میخوای چیزی رو از رو زمین برداری میشینی که روروئک واسه خستگی گرفتن بین قدمهات خوبه...

 

ماهانم قدم پشت قدم بردار و از زمین خوردن نهراس، محکم بایست و دوباره از نو  آغاز کن که این اولین درس زندگی توست ...

پسندها (1)

نظرات (1)

شیما مامی شاهین کوچولو
20 خرداد 94 23:11
ماشاله چ پسر ناز و دوست داشتنیییییی وووویییییی چشاشو ببین چقدر خوشرنگ و نازهههههههه اولین قدمهای زندگیت مبارک باشه شازده طلا
مامان
پاسخ
ممنون از اين همه ابراز لطف