پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

11 ماهگیت مبارک

1394/1/30 22:31
نویسنده : مامان
540 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بهاری من 11 ماهگیت مبارک

اول بگم که ماشالله به گل پسرم که قبل یه سالگی راه افتادتشویق البته هنوز نمیتونی با تسلط راه بری ولی خوب پشتکارت حرف نداره

دو تا دندون دیگه هم درآوردی و الان سه تا دندون داری، 2 تا بالا یه دونه پایین

نق نقو شدنت همچنان ادامه داره و تقریبا اجازه هیچ کاری نمیدی فقط دوست داری یا پیشت بشینم یا تو بغلم باشی

واسه خودت یه پا مهندسی، عاشق اینی که یه ظرف دردار بهت بدم تو هم هی درشو بازکنی هی ببندی البته وقتی که دیگه بهش کاملا مسلط بشی میذاریش کنار و من باز باید دنبال یه چیز جدید باشم که سرگرمت بکنهمتفکر

نمیدونم تا حالا از رقصیدنت گفتم یا نه؟؟؟ ولی خوب! خیلی قشنگ دست میزنی و میرقصی فعلا بیشترین ناحیه ای که میتونی خوب تکون بدی باسنته!!! اینم بگم که ما اصلا بهت چیزی یاد ندادیم خودت فهمیدی که اینطوری شاد باشیجشن

خیلی دوست داری که ببریمت بیرون و تا بابا میاد خونه سریع میری بغلش که چی؟ منو ببر بیرون!!!!

بعد از تعطیلات عید تا وقتی بابا واسه دفترش نیرو بگیره، موقتا هفته ای سه چهار روز بعد از ظهرها میرم سرکار، و شما پیش مامان جون میمونی که البته هم واسه من هم واسه شما (اینجوری خیلی وابسته من نمیشی) و هم واسه مامان جون و آقاجون خوبه که از تنهایی درمیان ، از حق نگذریم شما هم پسر خوبی هستی ، راستش وقتی خودم نیستم میگن خیلی بهتری!!!!

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)