پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

تولد بابا

1393/6/9 0:38
نویسنده : مامان
212 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.  میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم.

پسر گلم از روزی که با بابا  آشنا شدم و ازدواج کردم 5 شهریور رفت تو قسمت بهترین روزهای زندگیم آخه تو این روز بابا پا به این دنیا گذاشته. امسال هم که با حضور تو پرشورتر بود آخه سال قبل به بابا گفته بودم انشالله سال آینده یه کوچولو کنارمون باشه که خداروشکر خدا خواست و این وعده من رو محقق کرد!

 از اونجایی که واسه سالگرد ازدواج تمام برنامه ریزی هام رو خراب کردی چند روز قبل تولد شروع کردم به کیک درست کردن. چند وقته بابا به تخته نرد علاقه پیدا کرده منم واسه احترام به علاقش برای تولدش یه تخته هدیه دادم البته هنر دست دایی جونت هست که روی صفحش عکس شما حک شده . کیک هم طرح تخته نرد تزیین کردم که کلی غافلگیر شد البته خیلی سخت بود ولی تعریف از خود نباشه خیلی خوشمزه و قشنگ شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه مامان زینب
17 شهریور 93 1:23
سلام عزیزم انشاالله همیشه خوش باشید راستی هنرمندی ها عجب کیکی
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم، از اينكه به وبلاگ پسرم سر زدي ممنونم