پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

4 ماهگیت مبارک

1393/6/30 22:44
نویسنده : مامان
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهان عزیزم، امروز 4 ماه  از روزی که برای اولین بار درآغوشت گرفتم میگذره، و من هر روز خدارو شاکرم که تو رو به ما هدیه کرد.

عزیزم تو این ماه از زندگیت:
اولین سفر رو تجربه کردی و خدارو شکر همسفر خوبی بودی.

93/6/26 واسه اولین بار از حالت طاق باز به دمر غلت زدی ، تبریک میگم پسرمتشویقاما هنوز دستت زیرت گیر میکنه و من باید کمکت کنم تا دستتو در بیاری.(تا به حال خودت میذارمت غلت میزنی و با إإإإإإإ گفتنات ازم میخوای که کمکت کنم تا دستتو در آری)

همش باید یه چیزی تو دهانت باشه، حالا اگه چیزی به دستت برسه که عالیه درغیراینصورت دستتو میکنی تو دهنت.

وقتی جلوی آینه میبرمت به عکس خودت نگاه میکنی و میخندی و بعد به حالت خجالت سرتو برمیگردونی.خجالت

وقتی خیلی سرحالی و داری بازی میکنی، مثلا میخوای حرف بزنی یا آواز بخونی خلاصه از خودت صدا درمیاری و ریتم آهنگین به صدات میدی. (یه روز تو مسیر برگشت از سفر تو جاده گلستان من نشستم پشت فرمون تا بابا استراحت کنه ، اما شما اینقدر به قول خودمون با صدای بلند حرف زدی که نه بابا تونست بخوابه نه من میتونستم با حواس جمع رانندگی کنم! قربون صدای دلنشینت بشم)

یاد گرفتی که انگشت شصت یا اشارت رو تو دهنت میکنی...وقتی هم گریه میکنی یا بیقراری انگشتاتو میخوری و آروم میشی.ماچ

خوش خنده مامان ، تو هر حالتی باشی تا ادای عطسه کردن در میاریم میخندی واسه همینم میشه ازت عکسای درحال خنده گرفت.خندونک

ماشالله اینقدر قوی شدی که اصلا نمیخوای یه جا آروم دراز بکشی، همش باید طوری بگیرمت که روی پاهات وایسی و برپا باشی. گاهی اوقات هم که دراز کشی چنان سر و گردن و کتف قویت رو از زمین میکنی که انگار میخوای درازو نشست بری!!!تعجب با اینکارت میخوای بگی که بلندت کنم.

 

اینم از طرز خوابیدنت! اگرچه تو نوزادیت هرکارت میکردیم که به پهلو بخوابی سریع برمیگشتی طاق باز میخوابیدی ، اما الان عاشق اینی که اینجوری بخوابی.

این عکستم حاکی از اینه که دوست نداری یه جا بند شی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
17 مهر 93 2:58
سلام ماهان جونی چهار ماهگیت مبارک انشاا... 120 ساله شی عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی انشالله زینب جون هم زیر سایه شما مامان مهربون و بابای خوبش 120 ساله شه
افسانه
17 مهر 93 10:38
سلام مهری جون.خوبی؟از وبلاگ سمیه پیدات کردم. ماشالا چه پسر نازی داری.خیلی شبیه خودته. تمام پست هاتو خوندم.ایشالا موفق باشی و در کنار همسر و ماهان جون خوشبخت باشی.
مامان
پاسخ
سلام، از اينكه به وبلاگ پسرم اومدي ممنونم ، خوشحالم كه تو دنياي مجازي هم ميتونيم دوستاي خوبي براي هم باشيم