پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

10 روز اول زندگی...

1393/4/17 18:04
نویسنده : مامان
247 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوم که میرفتیم خونه، اولین جایی که رفتی پابوسی آقا امام رضا(ع) بود و اولین اذان رو خادم آقا برات زمزمه کرد ، انشالله امام رضا(ع) همه عمر ضامنت باشه.

10 روز اول کمی سخت گذشت هم به خاطر بی تجربگی مامان وبابا و هم کوچولو بودن شما
یه خورده موقع شیر خوردن اذیت میکردی اما من از این که شیر میخوردی لذت میبردم و از نگاه کردنت سیر نمیشدم

بیشتر مواقع خواب بودی و خواب سنگینی هم داشتی آخه از یه سفر سخت اومده بودی 

قربون پاهای کوچولوت بشم 

همه عاشق این خنده هاتن که بلافاصله بعد از اینکه خوابت میبره روی لبای قشنگت نقش میبنده

بند نافت هم روز نهم به سلامتی افتاد و رفتیم حموم و این هم شما بعد از یه حموم گرم، آنقدر خسته بودی که حتی نتونستی شیر بخوری !

در 4 روزگی آزمایش تیروئید (خون کف پا) گرفتن که خداروشکر مشکلی نداشتی . خدارو شکر بیماری زردی هم  نگرفتی.

این اولین مهمونی هست که رفتی خونه آقاجون و مامان جون در 11 روزگی

پسندها (3)

نظرات (2)

شیوا
23 تیر 93 12:04
سلام وب خوبی دارید به من هم سری بزنید
فاطمه
8 مرداد 93 18:27
فدای تو خاله جون روزی که بند نافت افتاد من اونجا بودم چقدر راحت و بی درد سر بود ولی فکر کنم پا قدم دایی علی بود ها آخه هم اونا اومدن بند نافت هم افتاد خخخخخخ البته به شوخی چون وقتش بود که کم کم بیفته دیگه.