پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

دو ماهگیت مبارک

1393/4/30 15:54
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته آسمونی من
امروز دوماه شدی پسرم 
دوماهه که خدا تو رو به من داده به بابا داده به زندگیمون داده
دوماهه که چراغ خونمون روشنتر شده

میمیرم برا خنده های بامزه ات  
میمیرم برا گریه های با اشک و بدون اشکت
میمیرم برا اون بغضایی که وقتی توجه بت نمیکنم یا کاری رو انجام میدم و چشم ازت برمیدارم میکنی
میمیرم واسه وقتی با صداهایی که در میاری صدام میکنی
 این ماه میخندیدی

خیلی بامزه تر از ماه قبل
دست و پا میزدی
پا میگرفتی
و همچنان سرو گردن قوی که قربونشون برم و چشایی که دیگه هیچ چیزیو از زیر نگاش رد نمیشه و حواسش به همه چیز و همه کس هست و همه چیو با دقت تر نگاه میکنه

آگاهانه ميخندي، اسباب بازي هات به خصوص آويز تخت خوابت نظرتو به خودشون جلب ميكنند، دستتو ميمكي، لب پايينتو ميكني تو دهنت

چند شب كه برنامه خوابت بهتر شده روزا بيداري و شبا ميخوابي . عاشقتم فرشته من

این عکسا رو دیروز گرفتیم قربونت بشم که از بس تکون میخوری عکسات یه خورده تار شده. نمیدونی من و بابا چه لذتی بردیم تا این عکسا رو گرفتیم. 

عزیزم خیلی دوست داری که مدام باهات صحبت کنیم و تو خوب گوش میکنی این حالات مختلف چهرت تو 20 دقیقه ای که باهات صحبت میکردم.

پسندها (2)

نظرات (1)

فاطمه
8 مرداد 93 18:08
اوه اوه ببین پدرصلواتی چقدر هم با دقت گوش میکنی حرفای مامانی رو جگر طلای من خندشو ببین جووووووووووووووووونم نازگلم