پسر گلم، ماهانپسر گلم، ماهان10 سالگیت مبارک
دختر نازم، پرنیاندختر نازم، پرنیان، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
دختر دلبرم، پریساندختر دلبرم، پریسان، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ماهان و پرنیان ، هدیه ناب خدا

واکسن دو ماهگی

1393/4/31 23:1
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز واکسن دوماهگیت رو با یه روز تاخیر زدیم. من که نتونستم نگاه کنم واسه همین از بابا خواستم پاهاتو بگیره تا تکون ندی. درست قبل از واکسن خوابیدی و مسئول مرکز بهداشت گفت بینی اش رو بگیرین تا بیدار شه چون اگه خواب باشه ممکنه شک وارد بشه. اصلا دلمون نمیومد از خواب ناز بیدارت کنیم اما چاره ای نبود.
فدات بشم که تا سوزن فرو شد کلی جیغ زدی. اومدیم خونه قطره استامینوفن دادم که تب نکنی. یه خورده خوابیدی اما تا شب خیلی گریه کردی و موقع خواب هم ناله میکردی. قربونت بشم دلم واست کباب شد با اینکه مواقع بیداریت مدام دست و پاهاتو تکون میدی اما از بس درد داشتی جرات نمیکردی پاهاتو تکون بدی.

اما پسرم باید تحمل و صبر داشته باشی، یه درد و سختی کوچیک میتونه تو رو از دردای بزرگتر آینده حفظ کنه.

دنیا ادامه لبخند توست

و تو لب برمیچینی و من ...

جایی میان زمین و آسمان معلق میشوم....!

پسندها (3)

نظرات (1)

فاطمه
8 مرداد 93 18:00
ای جووووووووووووون دلم خاله جون قربون لب چیدنت برم من بزرگ میشی فراموش میکنی عزیزم دنیا با همین دردای کوچیک و بزرگه که قشنگ تر میشه گل نارم